top of page

mana bērnība

es piedzimu Rīgā, bet manas skaistākās vasaras ir pagājušas Madonas novadā.

man ir bijusi ļoti laimīga bērnība, līdz brīdim, kad 14 gadu vecumā es pazaudēju savu autoritāti un labāko draugu, savu tēti. tas bija mizlīgs zaudējums ne tikai man, bet arī manai mammai. tas ir atstājis pamatīgus nospiedumus mūsu dzīvēs, kad mainījās pilnīgi viss. ikdiena, sociālais statuss un daudz ko nācās apgūt no jauna.

arī šo, savu dzīves aspektu, es esmu novērtējusi, skatoties uz to no malas. cik daudz šī pieredze man iedeva - patstāvību, kas mani agri pamudināja nostāties uz savām kājām un iegūt neatkarību, lai dzīvotu pati, savu pieaugušās meitenes dzīvi. kā šis notikums izmainīja manu dzīvi, uzliekot mani uz pilnīgi cita, man sveša ceļa, kuru es arī ātri vien apguvu.


Comentarios


bottom of page