top of page

pasaka par Dievu un Velnu

raksts tapis 2016.gada 6.novembrī


vairākus gadus esmu meklējusi atbildes, kas nomierinās manas iekšējās sajūtas par šo pasauli, kuru te saprotu, te atkal, nesaprotu nemaz, jo es to nejūtu tā, kā vairums to jūt.


dažādas ceļazīmes mani ir aizvedušas pie maniem dzīves skolotājiem, kas parādās manā dzīvē kā autoritātes, kurām es kādu brīdi sekoju. mani atrod grāmatas un mani piemeklē dažādi, manas personīgās dzīves notikumi.

tie skaudrākie, arī ir tie mani labākie skolotāji.

tie, kuri paņem mani aiz matiem un iemet dubļos, no kuriem, vismaz līdz šim, es vienmēr esmu izkāpusi laukā, bet noslaukot dubļus no sejas, pasaulei parādās jau pilnīgi cita Santa.


gribu pieminēt, ka pamazām briestu, lai būtu gatava pieķerties arī Bībelei. jo tik, cik esmu saskārusies ar literatūru, kas ir par un ap Bībeli, vairāk pieskaroties kādai konkrētai tēmai - laulības, bērni, attiecības ar vecākiem, šīs grāmatas mani ir ļoti uzrunājušas un likušas man saskatīt vairākas likumsakarības savā dzīvē.


reizēm, manā galvā, notiek tāds kā klikšķis un manā galvā sakrīt puzles kauliņi, kuri ātri vien atrod pareizās, savas atrašanās vietas, kā rezultātā, man izveidojas skaidra bilde.

man pašai rodas sajūta, ka tas ir pateicoties tām zināšanām, kuras pie manis ir atnākušas un es esmu bijusi tām pretīmnākoša.


šoreiz tā ir bilde par to, kā es esmu izpratusi šo pasauli, kurā mēs katrs mītam.


daži putni runā, ka virs mums ir milzīgs okeāns - Dievs. ka mēs katrs esam daļiņa Dieva. un, kā pilieni no debesīm, nonākam šeit uz zemes. kur mēs tiekam ietērpti cilvēka ādā, kurš spēj just, redzēt, dzirdēt un baudīt.

protams, cilvēku pasaulē ir sieviete un vīrietis, kas kļūst par mammu un tēti, kam piedzimst atvase, kas sekos saviem vecākiem pa pēdām.

bet, kur ir Dievs tur ir arī Velns. un, ja mazai daļiņai Dieva iedod cilvēka ķermeni, caur kuru tas spēj radīt, tad Velns sev privatizē cilvēka prātu, caur kuru mēģina ietekmēt cilvēka dzīves ceļa virzienu.


mēs piedzimstam katrs savā izejas punktā, no kuras šī spēle sākas.

sākas ar to, ka mums iedod vietu - valsti, kurā piedzimstam un vecākus. tie ir pirmie aspekti, kas mums uzliek savus nosacījumus, kuros caur mums, Dievs un Velns, spēj vai nespēj sevi realizēt.


vecāki mums iedod robežas, kas ir slikts, kas ir labs, tas ir melns un tas ir balts. duālās pasaules pamatsnosacījumi, pasaules, kuras patiesībā nemaz nav. bet prāts, dara visu tā, lai šo pasauli iemīlētu un ļauj darboties tajā, lai cilvēki varētu nodrošināt sevi ar visu to, ko šī pasaule sniedz.

enerģija pret enerģiju. ja tu gribi kaut ko, tad tev būs jādod pretī.

un, jo vairāk tu krīti kārdinājumā, jo vairāk enerģijas tev nāksies atdot.


šis pēdējais teikums tev neatgādina kādu pasaku no bērnības?

kad Velns, nabaga vīrietim, kurš ir uz nāves gultas, rāda skaistas sievietes, naudu, slavu un baudas, tādejādi cenšoties to ievilināt Ellē?

bet vai tad, kaut kas tamlīdzīgs nenotiek jau tagad?

manuprāt, bieži cilvēki aizmirst par savu Dievišķo pusi, kura vēlas radīt šajā pasaulē kaut ko, kas pašam cilvēkam ļaus justies laimīgam. manuprāt, tas ir viens no iemesliem, kāpēc daudzi cilvēki tagad meklē paši sevi. iet prom no darba, ceļo uz Indiju. klausās lekcijas par apzinātību. labi, ka tā, jo esmu sastapusi cilvēkus, kuri pēc šīs pieredzes atrod sevi. kļūst droši par sevi un izvēlas iet savu sirds ceļu.


ko es gribu pateikt?

ka mūsos katrā ir daļina no Dieva un daļina no Velna. mūsu sirdbalss ir Dieva balss, bet reizēm, caur prātu runā Velns.

un, ja mēs dodam savam prātam vaļu, tad nav brīnums, ka pasaulē veidojas dažādas kataklizmas. izcirsti mūža meži, jūrās atkritumu ir vairāk nekā zemūdens radību un daudzas citas lietas.


jo arī tam visam ir cēloņi. tā ir kā paraugstunda tam, kas notiek tad, kad cilvēks neiemācās kontrolēt prātu! un kontrolēt prātu nav neiespējami. tas nav viegli un nav arī grūti, ja vien ir pareizā motivācija un izpratne par to, kā to darīt.

mana pieredze man ir iemācījusi, ka spēja pateikt sev nē - atteikties no kaut kā, ir pirmais solis uz prāta kontroli.

un, tad kad cilvēks redz rezultātus, redz savas rīcības sekas, viņš mainās. viņš paceļ savu frekvenci, kas arī izmaina visu viņa pasauli tam apkārt.

nekas nav neiespējams. zināšanas, motivācija un smags darbs.


Comments


bottom of page